When everything is about to change

Solen steker på som vanligt. Antingen är jag ute eller så sitter jag inne och fete surar för att jag inte kan vara ute på grund av kyla eller något annat ilandsproblem. Bloggen hänger liksom inte med ibland. Men har varit svain duktig och lagt upp vad jag har på mig idag. Västa insperations bloggen nu va? Nä, skulle inte tro det.
Dagens Planer
#1
Kolla på hus
#2 Ringa 'yobb'
#3 Powerwalk
#4 Duchen
#5 Träffa Wille
#6 Käka min jävla pizza
#7 Träffa damerna neger

Intresse klubben anteknar. Och jag ska ta en kaffe innan jag drar ut på upptågen. Måste ha koffein kicken eftersom det blev att sitta uppe till klockan 3 igår... Jävligt smart med tanke på att jag kommer vara bitch idag om jag inte kränger socker och expresso house.



Kofta: Gina
Top: Pimpkie
Shorts: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0