Life as a loner?

Luktade precis kudde, min bror tryckte den i facet i ett av hans försök till uppmärksamhet. Fett med billukt min kudde lukta!. Det är liksom en stank! Min fina lilla kudde blir alltid utsatt för eventuella odörer. Antingen är det människo-doft, hund-doft eller bil-doft. Oftast alla tre på en gång. Mycket trevligt. 

Jag är numera beroende av sms. Sitter och väntar på att mobilen ska vibbrera och hoppar maniskt fram till den och slänger mig över tangenterna. 
SMS! 
Det finns inget liv här. Älgestad har 12 innvänare. Plus jag. 10 Kor. Plus en häst. Och tja. Det var nog allt. Trevligt ställe med 5 hus och en grusväg. Betala gärna i cash när du ska handla mjölk. Jag lider lite av ensamheten. Troligtvis kommer jag sitta vid datan tills sista megabiten tar slut. Och då mina vänner. Då är det slutet på min resa?
Nu ska jag inte klaga mer. Det är rätt mysigt att komma bort från verkligheten ibland. Och såndär "me-time" sitter inte helt fel. Gillar att ta mig en på-tår, som mormor så fint kallar de.t på trappan varje morgon kl 6.                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0