Grotesk hetta

Ingen lökig svenne har väll missat Sveriges svettdagar? Det är så barockt varmt att jag skulle skära av mig fingret för en fläkt! Vi är lixom  inte vana vid Mallis värmen här! Idag sitter jag mest och rullar på deodorant. Shit vad det rullas! Och vatten bäljer jag i mängder också. Inte nådigt! Ikväll sticker jag iväg runt i Europa med familjen Active. Vi kommer typ sitta i bilen 75% av resan och de andra 35% springa eller cykla. Men om man har vasalopps farsa och gym mamma blirre lätt så.
VM är i alla fall slut. Såg matchen. Höll på Holland och blev missnöjd. Hånad. Pinsamt. Ska aldrig mer kolla på fotbollen. Den kan draa.


Kommentarer
Postat av: Sandrii

Gooooooooooo Spanieeeeeeen! :D:D

2010-07-12 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0