Baby your all that I want

A la Check-List
#1 Få i mig "krubb" som inte existerar i kylskopet (Ja, jag klura fortfarande på den)
#2 Fixa min ipod
#3 Powerwalk
#4 Hitta* Duchen
#5 Träffa Damen

Vet ni föresten vad som hände igår? Jag hade världens road-trip på 14 timmar i bilen. Och varje minut av den resan (jag e mentalt handikappad eftersom ipod jäveln slutade fungera) försökte jag komma på hur 'Heaven Bryan Adams' låter började. Kom inte på det. Satt och gnagde sönder mig. Och när vi skulle köra upp till Sverige gränsen släppte det. Så jäkla härligt det var att komma på texten asså! Suttit som en idiot hela dagen och nötat och så bara click och man kan lyricsen utantil. Skönaste kännslan på resan helt klart. Och då har jag solat, sett alperna och käkat bästa maten.

*Hittta - Svenskifierat ordet 'Hit'

Kommentarer
Postat av: Sandrii

Ni borde kört din och min musiklek ^^ då flöööög tiden förbi :D

2010-07-24 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0