You and me are going to be ok

Chille Fredag. Vaknade klockan 8oo vilket vi hurrar för eftersom jag har total vänt på dygnet. Träffade Wille i stan och promenerade med hans vovve medans han gjorde pengar... Men Molly är söt och jag är snäll så det blev fett ändå.

Molly :D
Sedan kom han och hämtade mig och vi drog till någon strand och kollade estetare. Det kom ca.15 st grabbar i backslick och stekar bil som kolla in dansarna. Sjukt kul deras smile asså! Sedan gick vi runt i stan sedan tog jag Powernap hemma. De är grymt med det! Men jag satte på musiken förhögt innan jag la mig i sängen, så jag låg och pinade mig själv med dunk musik innan jag tog tummen ur röven och steg upp och sänkte den. Ibland är man ful!
Sedan träffade jag Pallen och Simon. Hämtade mina nycklar, eftersom jag alltid är så slarvig, hos William och sedan gick vi en lång runda till mitt nya hus. Jag höll på att dö av törst och trötthet så de tröttnade på mitt gnällande och tog bussen tillbaka också drack jag på Pistachia! Sedan hade vi movie mys hemma hos Plato... Men mysigt blev det inte. Kollade sån äcklig skräck film och jag höll allvarligt på att dö. DÖ! Det kröp i hela kroppen sen när jag kom hem. Va tvungen att ringa för att inte bli så sjukt rädd.
Idag har jag inga planer direkt. Något hittar jag på, men just nu vill jag bara krypa ner i sängen och kolla One tree Hill och fläska med cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0