Like I have never been hurt

Söndag? Jag har helt tappat greppet om dagarna. Inte nog med att jag däckat på tider, jag har inte en aning om vilken dag jag befinner mig i. Men i guess det är därför vi kallar det "sommar" lov. Man behöver liksom inte ha jet-set.
Så igår låg jag och slöa framför OTH i timma vis. Sedan mötte jag upp Wille i stan. Åkte till någon fotbollsmatch i Harlycka eller vad det nu hette. Där kollade vi när Lucas dömde en tjej-match som sög, sedan käkade vi och åkte hem. Väldigt spännande trip asså! Shiiit! Vi tog tåget till Wille och så kollade vi Die Hard 3. Sån riktig grabb film. Men attans vad fet den va! Sedan var klockan mycket så jag sov där. Men han skulle såklart snacka, så jag är för tillfället dö trött!
Bestämt one tree hill maraton med mina brudar. Men nu blir det väla och kolla mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0