It could have been us, but sadly you lost me


Random bild påFjortizz Hjärtat <3 Kom vi passande på i båten Germany-Sweden jag och bror. Resan var lång... och sär.

Lovisa väcktes klockan 07.44, jäveln ringde och jag hade haft en rough night så jag behövde min sömn. Det sved. Sved som att vakna efter första fyllan och huvet bankar sönder. Vakna innan 10 på ett sommarlov är fan jävligt lågt! Sedan var jag såklart klarvaken. låg och filofiserade lite tills magen började kurra. Gjorde min egen frulle, sedan började jag kolla One Tree Hill på högvarv. Jag kan liksom inte sluta. Omöjliga jag. Smsade planer med mina damer. Fick lite napp och det slutade med att Lowisa och Pallen kom hem. Palle fick ur sig att Ben&Jerry's kostade 33 korv på HemmaKväll. Först slog vi henne för att vara sen med förslaget sedan styrde vi mot min favorit affär. Käkade glass i parken och snackade så som vi gör. Badade feetsen i havet och sedan va det inte mer med det. Lyx med glass i alla fall! Nu ska jag natta mig. Imån blir det Älmis-Hultis. Låter ´god plan!

Förresten jag ska bli kvinna. Jag har ju redan bröst, röv och mens men nu ska jag fan ta och bli vuxen. Hur?
x Skriva CV för jobb
x Skaffa körkort
x Dricka kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0