I wish i had my innocence back

Grym 3 dagars i Älmhult! Fett med "like" och tjockt med mys. Här är sammanfattning.
Öresundståget läckte
Direkt in på Willys och köpa glass

Hem till Sandra och ösa ut mina grejer
Märta med film
grogg
och musik
vandring
hittade cykel hjälm
One Tree Hill
Vaknade halv två
Missade soft kinamat
Hittade skata och räddade den
Hämtade Hanna
Spelade "tjejsnack"
gjorde bort mig och mina dance moves
stötte på bästisens brorsa
snackade kännslor
natt vandring
one tree hill
vaknade i panik
stress duch
fett med kinamat
kopparorm
b-filmer
köpte byro-kap för 10 kr
fick hen byro-kap på cykeln (tog 40 min.. ca 300m)
målade byro-kap
b-film
lite snack

one tree hill
vaknade 10 oo
farmor
vänta på fete försenat tåg... själv
svettades på Pågatåget
drog hem väskan
SOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0