I want my music, and i want it live


Jag älskar det! Musiken som dundrar så hjärtat hoppar längd, folket som luktar svett och skiter i det, och energin som bara forsar. Det är underbart! Jag älskar Festival!
#1 Möta upp Pauline
#2 Kolla in "båsen"
#3 Äntligen köpt mig en drömfångare! (Ska visa när inte Palle har den i väskan, där jag så fint glmde den...)
#4 Träffa min Louise! Som jag har saknat henne!
#5 Träffa Plato killen och ge han en High-Five
#6 Se Timbutuuu!
#7 Se Timo...

Ok, så nu ska jag berrätta som hastigast vad som hände.
Jag träffade Fisken (Palle ) nere vid Bussstationen. Alltid lika glad och se henne. Sedan gick vi runt och käkade, köpte lite grejer och bara myste på. soft. Sedan träffade vi på Loi. Blev en kortis snack utanför 7 Eleven för sedan skulle vi vidare. Plato kom när vi var och tittade på "rodeo" och han fick sin high five. (Jävligt fult av han att ge mig en higg-five som avsked när vi inte skulle ses på 3 veckor... sån kärlek man får asså) Sedan skulle vi få bra plats till "Alla vill till himmlen"-mannen. Så vi var i god tid. Såklart måste jag och Simon pissa dass i sista minuten... så vi drar iväg 30min innan showen. Jävligt sega var vi, så vi kommer 1 min innan det hela drar igång, och jag må ha bott i Kina, men det här var inte nådigt! Så mycket folk. Och eftersom Plato inte e riktigt man (?) så fick jag sköta boxningen fram till Palle som stod med några homies längs-fucking-fram... Vi kom inte längre än halvvägs... sen tog blattarna över... och jag är jävligt rädd för fulla blattar... Så längre kom vi inte. Efter att ha stått blevid ett Juckar-huvet i 30 in bestämde vi oss för att gå ut ur mängden och vänta på bättre tider. Efter sista sången kom Palle och Plato stack. Och jisses vad jag saknade honom efter det. För i Hgb finns det röv-sugare... och de är inte rädda för att taffsa skinka kan jag säga. Jag blir så sur och sticker naglarna i deras händer.. Men de är nog för fulla för att fatta pain liksom... I alla fall. jag, Pauline och hennes gäng svängde loss på Timon Räsinens konsär. Och gisses vad kul det var. Även fast än jag inte är Timos största fan, så blev det fan underbart! Och mina vänner... detta va fan kärlek! music live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0