I love when i get that i am beautiful. Every time

Vaknade av ringsignalen... shit asså! Wille var på g och han tänkte ta med mig och simon och simma. Jahapp. De va bara att stiga upp och fixa käk sedan var det på med bikini och iväg. Det ösregnade. Pissade ner som om det vore orkan. Ner i osianen dök vi och plaskade runt där tills vi fick för oss att stå på änder. Slutade i sand fight... Jävla hårda är vi! Sedan skulle jag träffa mina damer kl 3 så det blev hem med killarna. De satt i sängen och lortade medans jag duchade och sånt lady-like-skit. Stan. Brydarna. Pauline och sedan hem till mig igen. Det blev sedan mys här med Pranked och So you can think you can dance. Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0